Thursday, June 29, 2006

Crazy people!

Wow! This week has gone sooo fast! The days have changed and yet Katie is still a freak! Thanks Katie. Im glad Im not the only one!

Tuesday, June 27, 2006

"Alright, where the *heck* are they?"

Sorry, had to put something from Grease in there. So, I got the Switchfoot cd and for a while I really thought it sounded like the other one but know that Ive been listening to it non-stop..I really like it. Score one for Michael. So..that concerts tonight and Im really excited about it. Maria, Katie hates you! lol, joshin. Now I leave you with some muppets.
"We are standing in a room with a dead guy!!!!" -all scream and run out of the room.

Monday, June 26, 2006

Oh no! Books!

"You should go jump off a cliff or something."-KT
"*sigh*Already tried that and it wasnt as much fun as you would think." -me in an annoyed voice

Friday, June 23, 2006

Crash Diet

"Sure, that would be fun Katie...if I was in you-know-where!"

"Sorry, you'll have to get off, there is a weight limit"

Thursday, June 22, 2006

Go now !

Go check Ranting and Raving Comments!

Katie: yeap Chris, 133!

Oh Yeah!!!!!!!

Rebecca lost!

Yes Bw3s was really good last night and I really wouldnt expect Donny Osmond's voice to be in mulan! I wish Chris wouldnt ignore people who are so incredibly cool and are nice enough to post comments on his little blog. kinda lost my mind...hmmm. Chris visit us at work at lunch time!

p.s. JP2 is my favorite color!

Wednesday, June 21, 2006

"You got a beat like a cop!"

Yep, you do!

This doesnt really take you to the right place so you can find it if you look around!

A note from Sickles the Incredible

My puppy got hurt! The nurse said she thought it wasnt broken but thats just over the phone after we described his behavior. He's going to the vet later. Just to let you know, Rebecca and Christina are my favorite colors!

Sickles the Incredible (A proud member of the Triple Threat Society)

Tuesday, June 20, 2006

Magic Tape!

Hey kiddies! Its...wait...yeah its tuesday! Chris still hasnt checked his blog on which katie and I left about 33 comments on one post. As I said on there, I think we have more on there than Chris does. Just joshin ya Chris! BW3's yes!!!!

Monday, June 19, 2006

The prodigal son has returned!

Ok hes not my son but he is one of my best friends and as I said before, he has returned! Yay! Chris is home! Hey Chris! Whats the buzz tell me whats a' happenin'? Katie is standing right next to me doin whatever.I wonder if she will read my blog today. I hope so cuz I have her in here a whole lot and I think I should get some kind of an award for puting up with her all day! Oh she looked at the screen! Thats cheating Katie! I should get the "Eww its Katie award." you know whatIm know what shes saying! Chris call and leave a voicemail or something! We should go to wal mart or something awesome like that! NOw Katies typing really fast, she might be writing aboutme in the comments or whatever! Dont believe it!

Friday, June 16, 2006

Ice cream

"Dove: You symbolize a very happy-go-lucky approach in life. Whatever the surroundings may be, grim or cheerful, you remain unaffected. In fact, you spread cheer wherever you go. You are the leader of your group of friends and are good at consoling people in times of need. You dislike hypocrisy and tend to shrink away from hypocites. They can never be good in your books, no matter what. You are very methodical and organized in your work. No amount of mess, hence, can encompass you.Beware it is easy for you to fall in love...?"

I guess some of thats cool but the end reminds me of Mama Mia! Mama mia here I go again! Oh and Im not really organized.

Hmm a dove?

So I got an email from Katie from Lyz and I guess Im a dove. Its got a cool description and stuff but these computers wont let you into your email like the other ones so youll have to wait for me to post it later. Chris check your phone! Katie why are you reading my blog?

Thursday, June 15, 2006

Creepy Computer Nerds!

I just checked my phone last night because it had been dead for a while and Chris left about 4 messages! Chris are you bored? Check your phone!

Wednesday, June 14, 2006

Free at last!

That song is in my head and its very catchy, I think Ill sing it to Katie and get it in her head!

"The mind is not an empty vessel to be filled but a fire to be kindled."

Chris I miss you!!! Where are you? We should go to Katies house and bug her!

Friday, June 09, 2006

I am alive!

My computer at home is crazy and now schools out so I can only update from the university till I get my own computer for my dorm. Oh, I met my roomate, she is sooooo cool! Ok love you loyals! Till then, till then, I am, as I ever was and ever shall be....yours yours yours yours yours!